A kormány haladékot adott Karácsony Gergelynek a szociális hozzájárulási adó megfizetésére, októberig egy összegben 86 milliárd forintot kell befizetnie Budapestnek. A fizetési kötelezettségek átütemezését a főváros nehéz anyagi helyzete miatt szükségesnek ítélték, az összeg nem változott, csak a befizetés határideje módosult 2026. október 20-ra.
- legfrissebb06.1821:44
Októberben kell csak szolidaritási hozzájárulást fizetnie a fővárosnak
A Kármán András által szignózott rendelet szerint a fővárosi önkormányzat nehéz anyagi helyzete miatt szükséges a fizetési köelezettségek átütemezése.
- 06.1821:32
Döntött Kármán András: októberig kapott haladékot Karácsony Gergely, akkor viszont mindent bevasalhat Budapesten az államkincstár
Csütörtök este a Magyar Közlönyben megjelent kormányrendelet szerint októberig kapott haladékot Karácsony Gergely a szociális hozzájárulási adó megfizetésére. Igaz, akkor egy összegben kell 86 milliárd forintot befizetnie.
- 06.1821:27
Fellélegezhet a főváros: Újabb haladékot ad a kormány a szolidaritási hozzájárulásra
A főváros júliusi szolidaritási részletét lenullázták, októberben viszont 86 milliárd forintot kellene fizetnie. The post Fellélegezhet a főváros: Újabb haladékot ad a kormány a szolidaritási hozzájárulásra first appeared on 24.hu .
- 06.1821:08
Megkapta a számlát Budapest: kiderült, mennyit kell kifizetnie Karácsony Gergelynek október 15-ig
Mint kiderült, a pénzügyminiszter módosította a szolidaritási hozzájárulás összegéről szóló rendeletet.
- 06.1820:53
A kormány átütemezte Budapest szolidaritási adójának befizetését
A fővárosnak mintegy 86 milliárd forintot kell befizetnie október 20-ig.
- 06.1820:35
Októberig kapott haladékot Budapest a szolidaritási hozzájárulásra, de akkor 86 milliárdot kell majd fizetnie
A Fővárosi Önkormányzat szerint a kormány megértette, hogy egy újabb inkasszó bármely időpontban fizetésképtelenségbe sodorhatná Budapestet.
- elsőként számolt be06.1820:20
Átütemezi a kormány Budapest szolidaritási adójának befizetését
Az összeg nem, csak a befizetés határideje változik, 2026. október 20-ra.






